fbpx

Informacije

Zadnje novice

Test: SMC Urban 50

Ker so do zdaj bili naši mladi bralci nekoliko zapostavljeni, smo se odločili, da se jim nekako oddolžimo in smo na test pripeljali dva malčka, SMC Urban in Ares.

Test narejen pri: www.moto-sport.si

test-smc-urban-50-02Že med prevozom na prikolici sta privabila kar nekaj radovednih pogledov, ko pa sem ju raztovoril, se je okrog zbralo veliko najstnikov in otrok, ki so občudovali lepo izdelana malčka in se pogovarjali, kaj bi kdo z njima počel. Nisem si mogel kaj, da ne bi vsakemu dal za en krog po parkirišču in vsem se je po vožnji na široko smejalo, ko so se ponovno postavili v čakalno vrsto za vožnjo.

Ko smo razmišljali kako opravit test, smo si bili enotni, da povabimo dva strokovnjaka iz ciljne skupine, za katero sta ta dva modela namenjena, saj bomo tako dobili naboljši možen odgovor. Povabili smo Špelo in Žana, da pa bi vse izgledalo še bolje, smo ju oblekli v oblačila blagovne znamke Rockstar in Monster.

test-smc-urban-50-09Prvo je bil na vrsti SMC Urban 50, ki si ga je izbral Žan.

SMC Urban, prava izbira za večina mladcev, ki želijo vstopiti v svet 4-kolesnikov in pri tem nimajo še nobenih izkušenj. Urban, za spoznanje manjši od klasičnih 4-kolesnikov, lepega videza, poganja zračno hlajen, 50ccm, 2-taktni 1-valjni motor s CVT menjalnikom, kar zadostuje za mirno vožnjo po cesti, kot tudi po manj zahtevnem terenu. Moč se prenaša preko verige na zadnji par koles. Spredaj posamične in zadaj centralna diskasta zavora dobro opravljajo svoj namen.

Na klasični armaturni plošči z analognim prikazovalnikom hitrosti in razdalje, ima vse osnovne podatke (opozorila), ki jih imajo veliki in dražji. Prvo kar mi je padlo v oči, je stikalo za smerokaze na komandnih ročicah, ki deluje bolje kot pri večini najboljših 4-kolesnikih. Testni model je imel še uporaben dodatni zadnji prtljažnik, na katerega lahko pripnemo tudi nekaj prtljage.

test-smc-urban-50-05Največja zanimivost tega modela, ki bo pritegnila kupce pa je tudi to, da je homologiran za dve osebi in vozen z izpitom za skuter že s 15.leti starosti. Tako bo lahko že 15-letnik brez skrbi zapeljal svojo punco v mesto na sladoled.

No, mi se nismo zapeljali v mesto ampak na makedamsko in gozdno cesto, kjer se večina 4-kolesnikov najbolje počuti.

Čeprav ima Žan že nekaj izkušenj z manjšim in močnejšim, je previdno naredil prvih nekaj metrov, preden se je zapodil po terenu. Navdušil ga je občutek, da vozi nekaj večjega, sa je zaradi velikosti tudi lepše vodljiv in in bolj udoben. Brez težav je premagoval tudi razne ovire, kot so manjša debla, kanali in večje grbine. S skromnimi 50ccm pa je dovolj močan, da premaga tudi večje cestne klance. Ares daje pri vožnji občutek varnosti in sigurnosti, za kar sta najbolj zaslužna dobra vodljivost in odlična nožna zavora. Zmoti le slabo delovanje ročne zavore, za kar pa verjetno lahko poskrbi serviser. Med testom sta se nam odvila tudi dva vijaka za napenjanje verige, kar smo rešili na terenu in težava se ni več ponovila.

test-smc-urban-50-07V celoti gledano je SMC Urban 50 dober izdelek, primeren za vsakega začetnika. Za tiste z željo po več moči, pa je dodatno na voljo 70ccm kit.

Naš Žan je bil nad vožnjo tako navdušen, da se nikakor ni mogel posloviti od njega. Celo ponoči je sanjal in govoril o njem.

Tehnični podatki:

Motor 2-taktni, en valj
Prostornina motorja 49,3 cm3
Kompresija 7.8:1
Moč motorja 3,1kw / 6800rpm
Zagon Električni in nožni
Pogon Veriga
Menjalnik Avtomatski menjalnik CVT + Vzratna prestava
Zavore spredaj 2 x disk
Zavore zadaj 1 x disk
Končna hitrost (po EEC) 45 km/h
Rezervoar za gorivo 5,6 L
Pnevmatika prednja 21×7-10
Pnevmatika zadnja 21×10-8
Dimenzije 1640 / 970 / 1040 mm
Teža 144 kg
Dobavljive barve Bela

Back to top

Z nadaljnjo uporabo spletne strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close