Test: SMC Captain 300 Tuning

Cestni dirkač! Med ljudmi velja splošno načelo, da so štirikolesniki v prvi vrsti namenjeni predvsem vožnji po terenu in brezpotjih. V podjetju WBC d.o.o. iz Ivančne Gorice, ki med drugim zastopa tudi tajvanskega proizvajalca štirikolesnikov SMC, so se odločili, da serijskega Captaina 300 predelajo v urbanega asfaltnega razgrajača.

Revija: Motorist
Besedilo: Aljaž Staniša
Foto: Mateja Pivk

Oblika

test-smc-captain-300-tuning-01Captain 300 Tuning se od svojega izvirnika že na pogled precej razlikuje. Opremljen je z bogato dodatno opremo, ki ne služi zgolj kot lepotni dodatek, ampak tudi občutno izboljša vozne lastnosti in varnost voznika. Za osnovne informacije o delovanju motorja skrbi digitalni merilnik hitrosti s pripadajočimi kontrolnimi lučkami.

Motor

Serijski dvovaljni motor z 270 kubiki in 21 konjskimi močmi so opremili s športnim izpuhom, da lahko lažje zadiha in z za ušesa prijetnim zvokom naznanja svoj prihod že od daleč. Moči mu ne primanjkuje v nobeni prestavi in lahko brez težav premaguje klance – tudi s sopotnikom. Sprednji par koles ostaja pri pospeševanju stalno na tleh, zadnji pa se rad zavrti tudi v prazno. Hlajenje je vodno, ob ekstremnih obremenitvah pa se vklopita tudi dva pomožna ventilatorja.

Prenos in zavore

test-smc-captain-300-tuning-04Prenos moči na zadnja kolesa je preko verige speljan s 5-stopenjskega nožnega menjalnika in dodatne vzvratne prestave. Je dobro zaščiten pred morebitnimi udarci. Zavore so tako spredaj kot zadaj kolutne s pripadajočo ročno zavoro in so agregatu in voznim sposobnostim štirikolesnika popolnoma dorasle.

Vožnja

Vožnjo Captaina 300 lahko primerjamo z vožnjo gokarta. K izjemni legi ne cestišču pripomorejo trši amortizerji, cestne pnevmatike in distančniki. Tudi pri hitrejši vožnji skozi zavoje ostaja prizemljen in se upira nenadzorovanim zdrsom ali postavljanju na dve kolesi. Posebej veseli ga bodo vsi ljubitelji »driftanja«. Na makadamu ali gladkem asfaltu mu ob pomoči sklopke spodnesemo zadek in že drsimo po mili volji – brez skrbi, da bi se prekucnili. Slabost je, da je štirikolesnik precej trd in neudoben na daljših vožnjah, pa tudi izrazito nizek je in zato hitro nasede. Za popoln paket užitka tako potrebujete le dodatna platišča s pnevmatikami za teren – te so višje, nekoliko mehkejše ter glasnejše.

Splošno mnenje

test-smc-captain-300-tuning-03Vožnja Captaina 300 je navdušila. Pred preizkusom je imel za sabo že kar nekaj kilometrov, vendar se mu to ni niti malo poznalo in mislim, da bomo kaj kmalu lahko ovrgli mit, ki trdi, da vse z daljnega vzhoda, kar ni japonsko, ni dovolj kvalitetno. Za blagovno znamko SMC je tudi razvejana mreža serviserjev z bogato zalogo rezervnih delov.

Za
+ Vodljivost
+ Zvok

Proti:
– Netočnost merilnika hitrosti
– Tresljaji

Back to top

Z nadaljnjo uporabo spletne strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close