Test: SMC Ares 50
Tokrat vam predstavljamo bolj športnega brata modela Urban 50, ki smo vam ga predstavili pred časom. Ares 50 je na pogled bolj športnega videza, testni model pa je imel razširjena kolesa in vgrajen 70 ccm kit.
Test narejen pri: www.moto-sport.si
Ares 50 poganja zračno hlajen, 50ccm, 1-valjni motor, dvotaktni motor s CVT menjalnikom, kar zadostuje za mirno vožnjo po cesti, kot tudi po manj zahtevnem terenu. Moč se prenaša preko verige na zadnji par koles. Spredaj posamične, zadaj pa centralna diskasta zavora dobro opravljajo svoj namen.
Na klasični armaturni plošči z analognim prikazovalnikom hitrosti in razdalje, ima vse osnovne podatke (opozorila), ki jih imajo veliki in dražji. Prvo kar mi je padlo v oči, je stikalo za smerokaze na komandnih ročicah, ki deluje bolje kot pri večini najboljših 4-kolesnikih. Testni model je imel še uporaben dodatni zadnji prtljažnik, na katerega lahko pripnemo tudi nekaj prtljage.
Največja zanimivost tega modela, ki bo pritegnila kupce pa je tudi to, da je
homologiran za dve osebi in vozen z izpitom za skuter že s 15.leti starosti.
Z velikim zanimanjem si ga je ogledala in preizkusila naša celotna ekipa. Ko odmisliš brutalno moč naših 4kolesnikov, ki jih običajno vozimo in dojameš, da je to čisto nekaj drugega, postane Ares 50 prava igračka tudi za velike. Z njim se lahko zapelješ po mestu v trgovino in na kavico, lahko pa se zapelješ tudi po bližnji vlaki. Po namenu in uporabnosti bi ga lahko primerjal z legendarnim Tomosovim avtomatikom, ki smo jih včasih preganjali vsepovsod. Osnovno vzmetenje je dobro, ni pa za pričakovati posebnega udobja, pohvalo zaslužijo zavore, ki delujejo odlično. Črna pika je, tako kot pri Urbanu, prednja ročna zavora, ki ne opravlja namena. 70ccm kit pripomore k nekoliko večji živahnosti v primerjavi z
Urbanom in prav lepo se je z njim poigravati na makedamskem parkirišču, zaradi razširjenih koles pa je tudi bolj stabilen. Z nekoliko truda ga je moč spravit celo na zadnja kolesa, vozili pa smo ga tudi po stranskih dveh. Skratka, dober za trening bodočih kaskaderjev.
Na preizkus smo ga dali 15 letni Špeli, ki s 4-kolesniki nima posebnih izkušenj. Zanimalo nas je, kaliko časa bo potrebovala, da se privadi na vožnjo z njim.
Po pričakovanju je to potekalo hitro, saj je Ares dokaj kvaliteten
izdelek, kjer vse deluje kot je treba in tudi funkcije so razporejene razumno in dostopno.
Po nekaj treninga, se je Špela z njim vozila brez problemov tudi po razgibanem terenu. Žan, ki ima s tem več izkušenj, pa je z njim počel prave vragolije. Tako lahko sklepamo, da je Ares 50 primeren za začetnike in seveda za nas, odrasle, ki ga bomo občasno uporabili za skok v trgovino ali do bližnjega gozda po gobe. Morda pa tudi med poletnimi počitnicami za vožnjo po kampu.
Tehnični podatki :
Motor 2-taktni, en valj
Prostornina motorja 49,3 cm3
Kompresija 7.8:1
Moč motorja 3,1kw / 6800rpm
Zagon Električni in nožni
Pogon Veriga
Menjalnik Avtomatski menjalnik CVT + Vzratna prestava
Zavore spredaj 2 x disk
Zavore zadaj 1 x disk
Končna hitrost (po EEC) 45 km/h
Rezervoar za gorivo 5,6 L
Pnevmatika prednja 21×7-10
Pnevmatika zadnja 21×10-8
Dimenzije 1640 / 970 / 1040 mm
Teža 144 kg
Dobavljive barve Bela