Test: Barossa Silverhawk 170
Silverhawk je malček, ki to noče biti. Je pohleven mucek, ki zna še kako zapičiti kremplje v neprevidnega voznika. Je kot osa, ki brenči in jo je povsod polno – če te ne mara, se jo raje pazi. Na pogled ne izdaja nikakršnih adutov. Športnik po zasnovi, potovalnik po duši. Motor je zelo preproste zasnove in izhaja iz Hondine hiše. Enovaljnik, dva ventila ter zračno hlajen cilinder. Menjalnik je petstopenjski z rešilno, vzvratno prestavo.
Revija: Motorist
Vozil: Bojan Črnologar
Foto: Mateja Pivk
Osa! Med vožnjo pokaže svojo iskrivost v srednjih vrtljajih, ko ima največji navor, proti vrhu pa počasi zgublja sapo, a mu je izdatno pomagal drug izpuh. Vendar ni potrebe po nekem priganj
anju, saj z ročno kontrolo sklopke, kaj hitro dvigne prednja kolesa v zrak in vrže neprevidnega voznika iz sedla.
Vse je na svojem mestu. Vse je pri roki. Je pa res, da je bil testni model opremljen z dodatno »tuning« opremo, kar vključuje: prednji ščitnik, ščitniki za noge, izpuh Marving. Prav zaradi slednjega je motor bolje dihal v zgornjih vrtljajih.
Najbolj je presenetil z dosežkom vzpona na strmem hribu. Pnevmatike so bile ravno prave za najboljši oprijem, a od 170-kubičnega motorja nisem pričakoval, da bo lezel kot gams po strminah in premagoval skalnate poti. To mu omogoča relativno nizka masa in iskriv motor.
Torej, naj vas majhen motor ne zaveda med vožnjo ali pa celo odvrne od nakupa. Prijetno presenečeni boste, kaj zmore v rokah, ki znajo potegniti ves potencial iz njega. Začetnik in vikend voznik bo obiskal vse nedostopne kraje, kamor je do sedaj hodil peš.