Test: Adly 300u
Adly Cross Over 300 je še eden izmed klasičnih delovnih štirikolesnikov, ki ne more nadomestiti traktorja, je pa vsekakor primeren za vožnjo po brezpotjih in cestah tudi v dvoje.Omenjeni štirikolesnik se ponaša z dobrimi voznimi lastnostmi, pri katerih je potrebno posebej izpostaviti njegovo izjemno lego v zavojih, prav tako pa je zelo miren tudi pri višjih hitrostih.
Primeren je zlasti za začetnike, ki si želijo nabrati vozniške izkušnje in zaupanje v štirikolesnike. Z njim bodo uživali v živahni vožnji tudi kasneje, saj je zaradi nožnega menjalnika z njega mogoče iztisniti vso moč, ki jo skriva v sebi.
Revija: Motorist
Besedilo: Aljaž Staniša
Foto: Mateja Pivk
Vožnja
Voznik je v pokončnem položaju in ima dober pregled na dogajanje pred in za sabo. Zaradi premalo oblazinjenega sprednjega dela sedeža voznik že po slabih dveh urah vožnje čuti manjše bolečine v stegnih, ki so posledica drgnjenja ob plastiko. Pri vožnji v dvoje, se voznik kot tudi sopotnik nista nič pritoževala nad svojim počutjem in močjo agregata.Na sedežu je dovolj prostora za dva in tudi noge najdejo svoj prostor na stopalkah, le da so te premalo zaščitene od spodaj in se potemtakem hitro zmoči noge ob stiku z lužo. Precej nerodna je tudi ročica za vzvratno prestavo, na katero pa se je z nekaj truda kljub temu mogoče hitro privaditi.
Motor
Živahen zračno hlajen štiritakten enovaljnik s prostornino 282 kubičnih centimetrov s pomočjo kratkega petstopenjskega menjalnika maksimalno dobro izkorišča njegovih slabih 19 konjskih sil, tako da je tudi polno obremenjen ali pri vožnji v klance zelo dinamičen. S pomočjo sklopke na neutrjenih podlagah hitro zavrti kolesa v prazno in nariše nasmeh na obraz vsem ki si želijo malce bolj športne in igrive vožnje.
Za varno ustavljanje skrbijo spredaj in zadaj nameščene kolutne zavore, ki jim ni kaj oporekati. Prenos moči iz menjalnika na samo zadnji dve kolesi je urejen preko verige in nima možnosti preklopa še na sprednji par koles, kar vas utegne spraviti v zadrego ob veliki količini zapadlega snega ali pa da obtičite v blatu.
Oblika
Adly Cross Over 300 ne izstopa iz konkurence – spredaj ima na vsaki strani nameščeno po en žaromet, tako ponoči že od daleč nakazuje svojo širino. Spredaj in zadaj ima nameščen prtljažnik na katerega se lahko pripne tovor ali namesti kovček, zadaj pa tudi odlično služi kot opora in držalo za sopotnika. Na krmilu so poleg vseh potrebnih stikal nameščena še dobro pregledna ogledala ter merilnik hitrosti .
Splošno
Na testu Adly Cross Over 300 ni delal nobenih težav in se solidno odrezal na vseh preizkušnjah, ki smo mu jih zadali. Vedno pa se pri testu malo manj uveljavljenih blagovnih znamk vprašam, ali je bolje kupiti rabljen štirikolesnik priznanih blagovnih znamk, ki ima za sabo neznano zgodovino ali pa nov štirikolesnik malo manj znane blagovne znamke, z garancijo in nič prevoženimi kilometri. Odgovor je seveda jasen, novo je le novo.
Za:
+ nožni menjalnik
+ okretnost
Proti:
– ni 4×4
– ročica za vzvratno prestavo